Inainte de a suna la departamentul tehnic va rugam...

  Verificati daca este conectat cablul de retea la calculator sau la router in portul WAN / INTERNET / MODEM.

  In cazul in care folositi si alte echipamente verificati daca acestea sunt conectate si alimentate.

  Daca echipamentele suplimentare sunt conectate si alimentate, restartatile inainte - deconectate din priza si reconectate.

  Verificati daca placa de retea nu este dezactivata din meniul Network Connection.

  Verificati daca cablul de retea nu a suferit deteriorari in locuinta / sediul dumneavoastra.

  Pentru a evita problemele tehnice sau de orice alta natura...

  Setarile IP pentru placa de retea / router trebuie sa fie setate pe AUTOMATIC DHCP ("Obtain an IP address automatically").

  In cazul in care folositi un echipament ROUTER, cablul ce asigura interconectarea cu reteaua XNS Media se va conecta doar in portul "WAN / INTERNET" iar in porturile "LAN" se vor conecta echipamentele client.

  Instalati un program antivirus.

  Nu dezactivati firewall-ul decat in cazuri in care este neaparat necesar.

  Este INTERZISA modificarea adresei MAC a placii de retea. Setarea unei adrese MAC deja existente in retea se considera furt si poate fi raportata organelor in drept.

  In cazul in care utilizati programe de filesharing respectati drepturile de copyright. XNS Media nu isi asuma raspunderea pentru fisierele existente pe calculatoarele clientilor.

Contact

    Luni, Miercuri, Vineri intre orele 17:00 - 20:00

        Telefon mobil - 0766.685.348

        Telefon fix - 021.252.09.43

        Mail - office@xns.ro


    Zilnic intre orele 09:00 - 21:00

        Telefon mobil - 0765.449.127

Adresa sediu

Sos. Mihai Bravu, Nr. 62A, Etaj -1 (demisol) Camera 6, Sector 2, Bucuresti